Moderator: Kaleigh

lynelarouche wrote:bonjour; j',espere que quelqu'un pourra me repondre en francais ,Je veux tricoter une couverture de bebe coordinate chunky couvertures a torsades.Je voudrais la faire avec des aiguilles 4mm au lieu de 6 mm.J'aimerais savoir quel nombre de mailles qu'il me faudrait pour avoir les memes dimensions. merci beaucoup.

Shandeh wrote:Merci, lialab!
Let me know if I need to provide any information.

lialab wrote:Shandeh wrote:Merci, lialab!
What lynelarouche is asking is how many stitches would she need to make the cable chunky blanket with a 4mm needle instead of a 6mm and have the same size.

Shandeh wrote:lialab wrote:Shandeh wrote:Merci, lialab!
What lynelarouche is asking is how many stitches would she need to make the cable chunky blanket with a 4mm needle instead of a 6mm and have the same size.
I just need to know which yarn is being used.

lynelarouche wrote:bonjour; j',espere que quelqu'un pourra me repondre en francais ,Je veux tricoter une couverture de bebe coordinate chunky couvertures a torsades.Je voudrais la faire avec des aiguilles 4mm au lieu de 6 mm.J'aimerais savoir quel nombre de mailles qu'il me faudrait pour avoir les memes dimensions. merci beaucoup.

lialab wrote:Shandeh wrote:I just need to know which yarn is being used.
baby coordinate (I think)

Shandeh wrote:lialab wrote:Shandeh wrote:I just need to know which yarn is being used.
baby coordinate (I think)
Regular or Chunky?

Return to Bernat Yarns and Patterns
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests